Commercieel medewerker

Ga terug naar alle vacatures

Kom jij werken bij het gezelligste verhuurbedrijf van Nederland?
Bij Arendje Verhuur streven we er dagelijks naar om zowel particuliere als zakelijke klanten te voorzien van alle benodigdheden voor feesten, evenementen en horeca. Wij als Arendje Verhuur zijn op zoek naar een commercieel medewerker!

Waar ben je zoal mee bezig?

  • De telefoon gaat en je krijgt een vraag over de producten, geen probleem! Jij voorziet onze klanten, samen met je collega’s, in een goed advies voor hun evenement.
  • Je verwerkt de aanvragen uit de mailbox.
  • Je bent snel en foutloos in het verwerken van verschillende offertes en retouren
  • Je leert alle producten kennen en vragen over producten beantwoorden wordt een eitje. Daar helpen je collega’s je natuurlijk bij 🙂
  • Problemen los je op, en je denkt met de klant of je collega mee, zodat die zo snel mogelijk weer verder kan.
  • Een klein stukje debiteurenbeheer.
  • Je werkt op doordeweekse dagen en in onze hoogseizoenen (afwisselend) op een zaterdagochtend

Wat wij bieden:

  • Een salaris dat aansluit bij jouw werkervaring, inclusief 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
  • Leuke collega’s in een no-nonsense cultuur.
  • Perspectief op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Werk in een dynamische omgeving waarin we ruimte bieden voor zowel persoonlijke als professionele groei.
  • Ervaar de perfecte mix van professionaliteit en een informele ambiance binnen onze organisatie.
  • Diverse borrels en uitjes met je collega’s. 

Wat vinden wij belangrijk? 

  • Dat je met plezier naar je werk gaat
  • Je hebt succesvol een HBO-opleiding afgerond in financiële richting.
  • Beschikt over kennis van Exact Online.
  • Uitstekende beheersing van boekhoudkundige en financiële processen.
  • Je hebt oog voor detail, waarbij zelfs de kleinste foutjes direct opvallen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Beschikbaarheid van 24-28 uur per week.

Kleine sneakpeak van een werkdag?

Het is tussen 8:00 en 9:00 uur in de ochtend, je start je computer op en kijkt wat er vandaag gedaan moet worden. Samen met het team stellen we de prioriteiten binnen ieders werkzaamheden en gaan we aan de slag!

Je werkt in een team om de diverse offerteaanvragen zo snel mogelijk naar onze klant te mailen. Is er iets niet duidelijk? Dan bel je de klant op om meer informatie in te winnen om er zeker van te zijn dat jij bij hem/haar terug komt met de juiste optie of oplossing.

Daarnaast is multitasking een tweede natuur voor jou. Tijdens het verwerken van de offertes belt een collega met een vraag over een artikel, je zoekt het snel uit en helpt hem verder. Een klant belt over een factuur, deze stel je op en stuurt hem naar de klant. Een chauffeur belt over extra info voor de levering. Dit zoek je er snel bij en helpt de chauffeur weer op weg! Chaos? Nee hoor, niet voor jou 🙂

Solliciteren 

Geloof jij dat je de geschikte kandidaat bent voor deze positie?
Geweldig! Aarzel dan niet en solliciteer snel.

Sollicitatie

Stap 1 van 2

Je persoonlijke informatie

Je naam(Vereist)
Je e-mailadres(Vereist)
Adres(Vereist)