• Voor 12u besteld, morgen in huis
  • Altijd bereikbaar
  • 15% afhaalkorting bij besteding van meer dan €100,-
  • Voor 17u besteld, vandaag nog reactie
Partyverhuur
Beursverhuur
Verkoop

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen an antwoorden voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via 0416 373 000 of stuur een mail naar info@arendje.nl

Algemeen

Ons magazijn is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 13:00 uur. Het kantoor is per telefoon of per e-mail bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u voor dringende zaken bellen naar: 06 21 53 00 47 of bij geen gehoor: 06 21 53 00 40.
Ook onze materialen kunnen wel eens een mankement vertonen, al doen wij ons uiterste best om de huurartikelen zo goed mogelijk te onderhouden.
 
Voor veel van onze artikelen zijn handleidingen beschikbaar. U vindt deze bij het betreffende artikel in de webshop. U vindt uw artikel het snelst door de zoekfunctie bovenaan deze pagina te gebruiken.
 
Krijgt u de storing niet verholpen, wacht niet en bel direct 06 21 53 00 47 of bij geen gehoor 06 21 53 00 40. Onze storingsdienst is bereikbaar tot 01:00 uur ’s nachts, 7 dagen per week.

Productaanbod

Wij hebben het breedste assortiment aan verhuurartikelen van Nederland. Indien u toch niet kunt vinden wat u zoekt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen proberen te vinden wat u zoekt.
Onze webshop beheert geen voorraad.
U kunt gewoon bestellen wat u denkt nodig te hebben. Wij doen ons uiterste best om in uw wensen te kunnen voorzien. Indien wij bepaalde artikelen niet kunnen leveren nemen wij hierover contact met u op en zullen we zoeken naar een alternatief.
U vindt op onze website aparte secties terug voor partyverhuur- en beursartikelen.

De prijzen in de verhuursectie gelden voor één gebruiksdag, met een toeslag van 15% voor elke extra gebruiksdag.

De materialen en prijzen in de beurssectie zijn afgestemd op gebruik tijdens een beurs. Dat betekent dat de genoemde prijzen gelden voor een periode van maximaal 10 dagen en dat, afhankelijk van de ordergrootte, transport in de prijs is inbegrepen. Bovendien zijn de materialen in de beurssectie van een gegarandeerd goede kwaliteit.

Dranken

Op onze dranken geldt retourrecht: ongeopende fusten en/of flessen kunt u na afloop van uw evenement kosteloos weer inleveren. Als u drank afneemt zónder retourrecht ontvangt u nog eens 10% extra korting!
Op onze site vindt u onder het kopje Dranken verschillende Drank Arrangementen. Gedurende de periode van de arrangementen geldt een onbeperkt aantal drankjes. De dranken worden vanaf de bar geserveerd.
 
De prijzen zijn per persoon en inclusief alle benodigde materialen t.b.v. het serveren van de dranken: bar, koelkast, dienbladen, theedoeken, glaswerk, ijs en champagnekoeler zijn inbegrepen. Exclusief personeel. De arrangementen zijn mogelijk vanaf 50 personen en de prijzen gelden exclusief BTW en onder voorbehoud.

Klik hier voor onze drankarrangementen.
U kunt voor een vrijblijvend advies altijd bellen met één van onze medewerkers op: 0416 373 000. Onze richtlijn is dat tijdens een feestje meestal de helft van de gasten bier drinkt. Een goed uitgangspunt is dat een persoon ongeveer 10 glazen bier drinkt, wat neerkomt op 2 liter.
Geen paniek! Wij bieden een unieke service: u kunt onze storingsdienst bellen om dranken na te bestellen. De storingsdienst is bereikbaar tot 01:00 uur ’s nachts, 7 dagen per week op 06 21 53 00 47 of bij geen gehoor 06 21 53 00 40. Let wel: u kunt alleen een nabestelling doen bij een lopende order.

Huren

Alle genoemde prijzen zijn dagprijzen. Dat wil zeggen dat u de artikelen één dag kunt gebruiken. Wel is het zo dat u in het algemeen de materialen een dag eerder kunt laten bezorgen/ophalen en een dag later kunt laten ophalen/retourneren(zon- en feestdagen niet meegerekend). Op die manier heeft u ruim de tijd om uw evenement of feest op te bouwen.
 
Wilt u de materialen langer dan één dag gebruiken, dan hanteren wij voor elke extra dag een toeslag van 15%. Dus wilt u bijvoorbeeld voor 4 dagen huren, dan betaalt u 145% van de getoonde prijs. Dit wordt netjes voor u uitgerekend op het bestelformulier.

Betaling

Dit wordt duidelijk bij de artikelen vermeld.
Worden de goederen bij u op locatie geleverd? Dan kunt een aantal dagen voor het bezorgen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel een dag voor levering bijgeschreven te zijn op onze rekening. Tevens kunt u contant bij levering aan de chauffeur betalen.
 
Komt u de goederen zelf afhalen bij ons magazijn? Dan kunt u tevens een aantal dagen voor het afhalen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel voor de dag van afhalen voldaan te zijn. Daarnaast kunt u bij het ophalen van de goederen aan onze balie pinnen of contant betalen.
Wij vragen aan iedereen die goederen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs), dus niet met een giro- of bankbetaalpasje.
Indien u een borg moet betalen kunt u het bedrag terug vinden op uw orderbevestiging. 

Bestellen

U kunt op onze website vrijblijvend een bestelling plaatsen. U zit dan nergens aan vast. Vervolgens krijgt u een op maat gemaakte offerte opgestuurd.
Afbestellingen op bevestigde bestellingen kunnen tot uiterlijk 2 dagen voor levering doorgegeven worden. Nabestellingen zijn altijd mogelijk in overleg. Bel hiervoor een van onze medewerkers op: 0416 373 000.
Als u kiest voor de optie: Afkoop eigen risico annuleren voor een bedrag van 3% van het netto bedrag, kunt u zonder opgaaf van reden een bevestigde order in zijn geheel annuleren. Dit met uitzondering van onze inhuurmaterialen van derden en catering.

Transport en levering

Alle genoemde prijzen zijn exclusief transportkosten, tenzij anders vermeld. Voor het transport van uw bestelling bieden wij u drie keuzes:
 
15% afhaalkorting
Wanneer u uw bestelling bij ons zelf komt afhalen en retourneren in Drunen ontvangt u hiervoor een korting van 15%. Deze korting geldt zowel voor verhuurmateriaal als verkoopartikelen zoals bv. dranken.(Maar niet voor de verkoop van materialen als meubilair) Het is mogelijk de bestelling een dag voor de gebruiksdatum af te halen en een dag na de gebruiksdatum weer te retourneren, met uitzondering van zon- en feestdagen, want dan zijn wij gesloten.
De afhaalkorting geldt voor bestellingen vanaf €100,- exclusief BTW.
 
Flexibel transport
Indien wij de bestelling in de drie dagen voorafgaand aan de gebruiksdag kunnen bezorgen en in de drie dagen erna ophalen, betaalt u slechts de helft van de reguliere transportkosten. Hiernaast dient de offerte drie dagen van te voren akkoord te zijn. Op deze manier kunnen wij diverse transporten combineren en dit voordeel delen we graag met u. Onze planning laat u weten op welke dag we tussen 8 en 17 uur zullen komen. Zon- en feestdagen worden niet meegerekend.
 
Transport op afspraak
Wij bezorgen de materialen op de door u gewenste datum en dagdeel. Het is mogelijk om aan te geven of u de bestelling in de ochtend, of in de middag wenst te ontvangen en wanneer we deze weer mogen ophalen.
 
U kunt hier uw transportkosten berekenen.
Alle goederen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en op pallets. Deze emballage goederen blijven op het afleveradres staan. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer transportklaar te staan, zoals u de goederen van ons ontvangen heeft, op dezelfde locatie als waar de goederen zijn afgeleverd. Indien niet alle goederen transportklaar staan en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.

Indien u de materialen komt afhalen bent u zelf verantwoordelijk voor het in- en uitladen.
Reclamaties dient u op de dag van levering bij ons te melden. Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op 0416 373 000. Na kantooruren en in het weekend zijn wij tot 01.00 uur 's nachts bereikbaar via onze storingsdienst op 06 21 53 00 47 of bij geen gehoor 06 21 53 00 40. Reclamaties na de gebruiksdag kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.

Retourneren

Artikelen dient u de dag na de huurperiode voor 12:00 uur in te leveren bij ons magazijn. Dit met uitzondering van zon- en feestdagen.
Voor servies, bestek en glaswerk gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel dienen de artikelen veegschoon en gesorteerd in de juiste kratten/bakken te worden ingeleverd. Alle overige artikelen dienen schoon te worden geretourneerd.

Indien goederen niet schoon worden geretourneerd gelden de volgende tarieven:
  • schalen, dienbladen en tafelaankleding: € 0,50 per stuk / onderdeel;
  • koffiezetapparatuur en toebehoren: € 3,00 per stuk / onderdeel.;
  • overige artikelen: € 35,00 per uur op nacalculatie.
Nee, ook voor linnengoed gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Let wel op dat vochtig linnen niet in een afgesloten zak wordt bewaard. Schade als gevolg hiervan zal worden doorberekend.
Na terugkomst van de materialen worden deze geteld en gecontroleerd op schade.
In geval van ontbrekende materialen zal de betreffende mancoprijs aan u in rekening worden gebracht.
Brengt u de ontbrekende materialen binnen 7 dagen alsnog retour, dan zullen wij de betaalde mancoprijs terugstorten. Na 7 dagen is dit niet meer mogelijk.
Voor beschadigde materialen zullen reparatiekosten in rekening worden gebracht.

Evenementen

Natuurlijk kan dat! U kunt hiervoor een afspraak maken met één van onze medewerkers op 0416 373 000. 
’t Arendje Verhuur en Dranken is als sponsor al jaren nauw betrokken bij vele maatschappelijke projecten. Organiseert u bijvoorbeeld een benefietavond of evenement voor het goede doel, bent u betrokken bij een activiteit omtrent sport- en verenigingsleven of denkt u anderszins in aanmerking te komen voor sponsoring? ’t Arendje is altijd bereid om uw verzoek te bekijken.
 
Bij 't Arendje gaan we bij sponsoring uit van een win-win situatie. Wij bieden u een mooie korting op de factuur in ruil voor PR- en communicatiemogelijkheden tijdens het evenement.
De afgelopen jaren is het aantal sponsorverzoeken aanzienlijk toegenomen. Daarom hanteren wij een strenge selectie en is het gratis verstrekken van verhuurmaterialen niet mogelijk.
 
Om een goede selectie te kunnen maken vragen wij u de vragenlijst in te vullen die u hier kunt vinden. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.