Operations Manager Keukenafdeling

Ga terug naar alle vacatures

Kom jij werken bij het gezelligste verhuurbedrijf van Nederland?
Bij Arendje Verhuur streven we er dagelijks naar om zowel particuliere als zakelijke klanten te voorzien van alle benodigdheden voor feesten, evenementen en horeca. In lijn met onze groeiende ambities zijn we momenteel op zoek naar een bevlogen Manager Operations voor onze keukenafdeling. We zoeken een manager die zich niet alleen op zijn gemak voelt op de werkvloer, maar ook actief samenwerkt met collega’s in alle fasen van het proces en die weet van aanpakken. Ben jij klaar om deel uit te maken van onze organisatie en mee te bouwen aan een toekomst vol mooie doelstellingen? 

Als Manager Operations van onze keukenafdeling draag je de verantwoordelijkheid voor het aansturen en verbeteren van het schoonmaakteam. Binnen jouw team zijn er specifieke taken voor schoonmaak van het meubilair, spoelkeuken, bestek en apparatuur. Het verhuurproces omvat niet alleen uitgaande goederen; ook de retourstromen moeten worden gecontroleerd en gereed gemaakt voor de volgende klant. Dit maakt het werk in ons magazijn complex, maar juist daardoor extra uitdagend. 

Stap in ons team en werk samen met gedreven collega’s aan het realiseren van onze doelen. We kijken ernaar uit om iemand te verwelkomen die niet alleen leiding geeft, maar ook actief bijdraagt aan het optimaliseren van ons magazijnproces. Arendje Verhuur biedt niet alleen een uitdagende werkomgeving, maar ook de kans om mee te groeien met een dynamisch bedrijf dat streeft naar succes en kwaliteit in de dienstverlening. 

Waar ben je zoal mee bezig?

  • Leiding geven aan de dagelijkse operatie.
  • Verzekeren van een kwalitatief sterke bezetting die aansluit bij de werkaanbieding.
  • Voorstellen doen ter verbetering van de dienstverlening en de processen.
  • Opbouwen van betrokkenheid en teamgevoel.
  • Efficiëntie van personeel en middelen optimaliseren.

Wat wij bieden:

  • Een salaris dat aansluit bij jouw werkervaring, inclusief 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen.
  • Leuke collega’s in een no-nonsense cultuur.
  • Perspectief op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Werk in een dynamische omgeving waarin we ruimte bieden voor zowel persoonlijke als professionele groei.
  • Ervaar de perfecte mix van professionaliteit en een informele ambiance binnen onze organisatie.
  • Diverse borrels en uitjes met je collega’s. 

Wat vinden wij belangrijk? 

  • Je hebt succesvol een MBO+/HBO-opleiding afgerond.
  • Aantoonbare ervaring in het leiden van teams.
  • Flexibel beschikbaar voor werk gedurende 5 dagen per week, van maandag tot en met zaterdag.
  • Uitstekende vaardigheden in coördinatie en communicatie.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Bereidheid om 32-36 uur per week te werken.

Solliciteren 

Geloof jij dat je de geschikte kandidaat bent voor deze positie?
Geweldig! Aarzel dan niet en solliciteer snel.

Sollicitatie

Stap 1 van 2

Je persoonlijke informatie

Je naam(Vereist)
Je e-mailadres(Vereist)
Adres(Vereist)